Powered By Blogger

03 May 2011

tiramisu



emmmm.....sedap jew tengok gambar kek tiramisu nih...bile la aku dapat rase kek nih....ade orang janji nak belanje aku,katenye ari selasa 3mei2011...die datang tempat aku keje petang semalam,die bawak anak buah die sorang untuk teman...die ajak g secret recipe...huhuhu segan aku nak g dengan die...dah la aku x kenal die sangat...lagi pon dah nak sampai time aku balik umah...emm ape leh buat xde rezeki kot...tapi die kate lain kali,so aku leh tunggu sampai die belikan aku kek tiramisu ni...huhuhu aku nak sangat rase...(macam orang mengidam pulak aku nih).......tapi kalo betol lah die nak belikan aku kek ni,aku ucap terima kasih banyak2 kat die...lain kali leh belanje aku lagi...hihihi die ialah abang alo...tenkiu abang alo.....:-)

3 comments:

  1. ingtkn pasang dua tadi..hahhaha

    ReplyDelete
  2. aku dan dia:hehe mane ade pasang dua lah...ni xtaw la dr mane dtg nye abg....hihi
    nadds cumey:hihi abg len ni...bkn abg udin...huhuhu

    ReplyDelete